مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-14اقتصادي

فارس من| راه اندازی 2 واحد فرآوری سنگ های تزیینی در آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 2 واحد فرآوری سنگ های تزیینی در آذربایجان غربی راه اندازی شده است که این واحدها از خام فروشی سنگ های تزیینی استان جلوگیری و ارزش افزوده مواد معدنی استان را بالا می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مخاطبان خبرگزاری فارس سوژه ای با عنوان معدن تراورتن آق دره پیشرو در صادرات سنگ های تزیینی در سامانه فارس من ثبت کرده اند در متن این پیام آمده است: ایران در رتبه نهم تولید سنگ تزیینی در بین 18 کشور تولیدکننده سنگ تراورتن قرار دارد، که در صورت راه اندازی کارخانه فرآوری، تراورتن آق دره می تواند جایگاه جهانی کشور را در این صنعت ارتقا بخشد.

خبرنگار فارس برای در جریان قرار گرفتن این موضوع و پیگیری مشکل، با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به گفت وگو پرداخت که در ادامه، این گفت وگو را می خوانیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه 2 واحد فرآوری سنگ های تزیینی در قالب بزرگ مقیاس در استان با همکاری شرکت ایمیدرو راه اندازی شده است، گفت: این 2 واحد فرآوری در راستای جلوگیری از خام فروشی سنگ های تزیینی راه اندازی شده است.

غلامرضا بابایی با بیان اینکه خام فروشی و نبود واحدهای فرآوری از مهمترین مشکلات در بخش معادن استان به شمار می رود، افزود: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| راه اندازی 2 واحد فرآوری سنگ های تزیینی در آذربایجان غربی

فارس من| راه اندازی 2 واحد فرآوری سنگ های تزیینی در آذربایجان غربی